سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قناعت مالى است که پایان نیابد . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 9  بازدید دیروز: 9   کل بازدیدها: 18867
 
عشق
 
چه ساده میشکنیم همه چیز را!
نویسنده: علی(جمعه 87/8/17 ساعت 7:39 عصر)
 

دلمان خوش است که می نویسیم


و دیگران می خوانند


و عده ای می گویند

 
آه چه زیبا و بعضی اشک می ریزند


و بعضی می خندند


دلمان خوش است

 
به لذت های کوتاه


به دروغ هایی که از راست

 
بودن قشنگ ترند


به اینکه کسی برایمان دل بسوزاند


یا کسی عاشقمان شود


با شاخه گلی دل می بندیم

 
و با جمله ای دل می کنیم


دلمان خوش می شود

 
به برآوردن خواهشی و چشیدن لذتی

 
و وقتی چیزی مطابق میل ما نبود


چقدر راحت لگد می زنیم

 
و چه ساده می شکنیم


همه چیز را



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نابود می شوم
به نام عشق
گناه تو
می رسد روزی
دلم دچار خزان شده!!
دردم را به که گویم؟
شکسته از
تیغ بر لیلی
؟
تنهاتر
خدایا...
چه ساده میشکنیم همه چیز را!
عاشق
از روزی که تو رفتی
وقتی نیستی
[همه عناوین(18)][عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
|  Atom  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |


|| مطالب بایگانی شده ||
2

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
عشق
علی

|| لوگوی وبلاگ من ||
عشق
|| لینک دوستان من ||
مرکز نیاز